top of page

האם אי פעם שמעתם בחייכם את המושג "דולה". אני מוכרח לציין שאני לפני כתיבת מאמר זה לא שמעתי מושג זה שהוא בעצם מקצוע. כן. מקצוע לכל דבר. ואחרי שאישתי ילדה, ואני לצידה, שלושה ילדים לפני כבר כמה שנים טובות וארוכות, אני חושב לעצמי שחבל שלא הכרתי את המקצוע הזה קודם לכן. נכון, הילדים נולדו, שניים בלידה רגילה אבל ארוכה וכואבת מאד והשלישי כבר נולד בלידה קיסרית והם יצאו מושלמים (ככל שיצור אנוש יכול להיות מושלם) אבל אם היה לנו ליווי דולה אני חושב שהחוויה הייתה יכולה להיות הרבה יותר עשירה ונעימה. ניתן להמשיל את זה לטיול נגיד לברלין. תוכלו לטייל בברלין ולהנות מאד אבל טיול עם מורה דרך צמוד יעניק לכם חוויה הרבה יותר עשירה וזכירה. יחס עלות התועלת מהטיול עם מורה הדרך ייטה נחרצות לטובת התועלת. 

ליווי דולה

לא כולנו עם ניסיון ולא לכולנו היכולת המנטאלית להתמודד עם חוויה מטלטלת כזאת. ליווי לידה עם הכנה ללידה או ליווי לידה עם קורס הכנה ללידה, הדולה היא בעצם מדריכת הכנה ללידה אך היא לא עוזבת אתכם עד שהתינוק או התינוקת נולדים ואם נדרש, היא תלווה אתכם גם בימים של אחרי. תלוי כמובן בנסיבות. 


לכן ליווי דולה הוא כה חשוב. בעיקר בלידה הראשונה או בלידות שהן לא קונבנציונאליות. נניח, לידה טבעית בבית או לידה קיסרית או תהליכי לידה אחרים. בסדר. סיכמנו. אבל מי הן אותן דולות? היכן הן מתחבאות? ובכן הן לא מתחבאות כלל. הן נמצאות בעולם האמיתי וגם כמובן הווירטואלי. אחת כזאת היא מיטל אשכנזי דולה. דולה כמובן הוא מקצועה. מיטל היא דולה עם ניסיון עצום וידע עצום ועל כך יעידו ההמלצות האמתיות והכנות המופיעות באתר שלה. רק כנסו ובדקו. באותה עת, לימדו על כל השירותים שמיטל אשכנזי מציעה ותראו שתימשכו אליה יותר ויותר. 


לסיכום, ליווי דולה שהיא מדריכת הכנה ללידה, ליווי לידה עם הכנה ללידה וליווי לידה עם קורס הכנה ללידה, עושים עם מיטל אשכנזי דולה. היא האדם הנכון במקום הנכון. מזל טוב. 

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page