top of page

קורס הכנה ללידה בתל אביב

דבר ראשון אני רוצה לאחל לך ולכם כבני זוג, מזל טוב. אני מעריך שאתם קוראים מאמר זה או קוראות מאמר זה לא בגלל שמשעמם לכם אולי בגלל הקורונה. אלא בגלל שבאמת אתם כמה חודשים לפני לידה, אולי אפילו הראשונה, מתרגשים ומחפשים תמיכה כלשהי בתהליך. בעיקר אם זאת לידה ראשונה. דבר ראשון אני חושב שאתם עושים נכון. כמובן בתלות במצבכם הכספי והאם זאת לידה ראשונה או כבר ילדתם קודם, תהליך הלידה הוא תהליך עוצמתי בכל המישורים. בעיקר לאישה כמובן אבל גם על הבעל עוברים דברים. התהליך דורש לעיתים קרובות ליווי מקצועי. כמובן רפואי וזה ברור אבל גם ליווי אישי יותר מבעלת מקצוע בתחום.


קורס הכנה ללידה בתל אביב

מקצוע הלווי האישי בתהליך הלידה נקרא "דולה". הדולה תהיה אתכם בכל השלבים הכי חשובים וקריטיים ללידה. מיטל אשכנזי דולה היא אחת כזאת. ההמלצות עליה לא נגמרות. אם אתם מחפשים קורס הכנה ללידה בתל אביב או קורס הכנה ללידה ברחובות או קורס הכנה ללידה בשפלה או קורס הכנה ללידה במרכז באופן כללי, מיטל אשכנזי דולה היא אשת המקצוע האולטימטיבית עבורכם.


מיטל אשכנזי דולה תוכל להעביר לכם את אותם קורסים ולא משנה מהיכן אתם במרכז. היא תעביר לכם באופן אישי קורס הכנה ללידה בתל אביב או קורס הכנה ללידה בשפלה או קורס הכנה ללידה ברחובות או קורס הכנה ללידה במרכז בכלל. אבל לא רק קורס הכנה ללידה בתל אביב הוא הפתרון. כנסו לאתר של מיטל אשכנזי דולה, התרשמו ממנו ואחר כך התרשמו ממנה. התרשמו מיכולותיה וניסיונה וגם מההמלצות האוטנטיות שהיא קיבלה ומקבלת כל הזמן. ואז הרימו טלפון. צרו קשר ראשוני ולא מחייב. 


כותב מאמר זה עבר בתור בעל שלוש לידות ובמבט לאחור, אני חושב שלפחות בשתיים מהן, אשת מקצוע כמו מיטל אשכנזי הייתה מאד לעזור לנו. אולי פחות ברמה הרגשית אבל יותר ברמה הפיזית וכן, גם קצת הרגשית כי הלידה האחרונה הייתה לידה קיסרית בגלל שהראשונה וגם השנייה היו לידות יחסית קשות. אז זה לא רק קורס הכנה ללידה בתל אביב אלא הרבה יותר מזה. זה כמו מורה דרך במסע. מיטל אשכנזי דולה תהיה מורת הדרך שלכם במסע הלידה שלכם.  

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page