top of page

שירותי דולה

אני מעריך שהתעכבתם על קריאת מאמר זה בגלל שאתם נמצאים איפשהו בתוך תהליך לידה שנמשך בדרך כלל תשעה חודשים. אז קודם לכן, מזל טוב. אז מהם שירותי דולה? מהי בעצם דולה. אני מעריך שאם תשאלו אדם ממוצע ברחוב, אולי 1 מ 10 ידעו לענות על שאלה זאת. ביננו, אני מעריך שפחות. אולי נשים יותר. 


טוב. לעניינו. דולה היא (בדרך כלל היא) אישה המלווה אתכם כזוג או אותך כאישה יחידנית כל תקופת ההיריון ועד אחרי הלידה. אולי לא מהחודשים הראשונים אבל אולי מארבעת החודשים האחרונים ועד אחרי הלידה.


מכיוון שחווית ההיריון והלידה הן חוויות שמשולות למסע בו אתם כבני זוג הולכים עד לסופו המרגש, הדולה היא בעצם משולה למורת הדרך שלכם במסע זו. השאלה מהם שרותי דולה היא קצת קשה למענה כי הדולה היא בעצם מלווה כמו שמורה דרך הוא מלווה. היא שם תמיד עבורכם בכל דבר ועבור כל שאלה. 24 שעות ביום ושבעה ימים השבוע. אך אם לרדת ליותר רזולוציה ניתן להגדיר שרותי דולה תומכת לידה, תומכת הריון ותומכת לידה. כלומר, מילת המפתח היא תמיכה בזוגות בהריון, במיוחד הנשים, צריכים תמיכה. נפשית, רוחנית ופיזית. למרות שתהליך ההיריון והלידה הוא תהליך טבעי, ניתן לעבור אותו באופן נעים וזורם או באופן קשה ומורכב. מה עדיף? 

שירותי דולה

הכירו את מיטל אשכנזי דולה.  כשמה כן היא. מיטל אשכנזי היא דולה. מיטל לא מציעה רק את שירותיה כתומכת הריון או כתומכת לידה. היא מציעה את כל כולה וכל הזמן. מיטל אשכנזי דולה מציעה גם מגוון קורסים של הכנה ללידה. ניתן להגיד על מיטל שהיא מלווה הוליסטית. היא מציעה שירותי דולה הוליסטיים. שירותי דולה תומכת לידה. 


אבל אל תסמכו עליי. כנסו לאתר שלה. הכירו אותה יותר לעומק, בכל זאת אולי היא תהיה מורת הדרך שלכם. הכירו את שירותיה הרבים אבל בעיקר התעכבו על ההמלצות של זוגות ונשים שכבר שכרו את שירותיה. ואז, אחרי זה צרו עם מיטל קשר ראשוני לא מחייב ותמשיכו הלאה. 

לאחר שלושה הריונות (כגבר) אני יכול להגיד שחבל שלא הכרנו את מיטל קודם. אז זהו. תורידו את זה מסדר היום. התקשרו למיטל אשכנזי דולה והתחילו ביחד את המסע. 

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page