top of page

דולה ללידה

כל מה שאישה צריכה במהלך ההריון ולאחר הלידה היא מישהי שתבין אותה. בן הזוג לעיתים קרובות אינו יכול להבין את התחושות הפיזיות והרגשיות שהאישה עוברת, לכן תמיכה של אישה בלידה הוא חיוני לכל אישה. תומכת לידה או דולה ללידה, מספקת את התמיכה הנפשית והפיזית לה זקוקה האישה על מנת שחווית הלידה תיהיה טובה יותר ורגועה יותר מבחינה נפשית ומעצימה. 

דולה הריון בשיטת ההיפנובירת'ינג

ישנן שיטות שונות לתמיכה בלידה ואחת מהן היא שיטת ההיפנובירת'ינג. שיטת ההיפנובירת'ינג היא כלי להכנה ללידה אשר הצליח בכל העולם וכיום מיושם גם בישראל. שיטת ההיפנובירת'ינג כוללת בין היתר תרגילים להרפיית הגוף, לחשיבה חיובית, דמיון מודרך, הכנה פיזית ונפשית ללידה ותרגילי נשימות. שיטת ההיפנובירת'ינג מיושמת כיום בתהליך ההכנה ללידה של דולה הריון ומיושמת בהצלחה בליווי נשים לקראת הלידה ולאחר הלידה.  

ליווי אישי של דולה לאחר לידה

תומכת הלידה שלך מלווה אותך לאורך 3 שלבים חשובים: ההריון, הלידה ולאחר ההריון. ניתן לפנות לתומכת לידה בכל שלב על מנת לקבל ליווי אישי או לקבל ליווי אישי של דולה לאחר לידה או בשלב ההריון בלבד. אך עם זאת, בכדי שתהליך הליווי של תומכת הלידה יכלול את כל הכלים המעשיים והרגשיים עבור האישה, כדאי להתחיל את תהליך הליווי כבר בחודשי ההריון.

דולה ללידה

איזו דולה מומלצת להריון ולאחר לידה? 

אם החלטת לפנות לדולה בתקופת ההריון ולאחר לידה, את מוזמנת לפנות לאחת הדולות הטובות והמקצועיות ביותר - מיטל אשכנזי. תומכת הלידה מיטל אשכנזי מלווה נשים מכל הארץ במהלך ההריון שלהן ובמהלך הלידה ולאחר הלידה. באמצעות שיטת ההיפנובירת'ינג, מיטל אשכנזי מלווה אותך מבחינה נפשית ופיזית לאורך התהליך הנפלא המיוחד והקסום הנקרא הלידה. דולה ללידה מיטל אשכנזי היא מדריכת הכנה ללידה רכה בשיטת ההיפנובירת'ינג המפורסמת ומביאה איתה ידע וניסיון רב בתהליך הליווי של נשים בהריון ולאחר הלידה.  

שירותי דולה ללידה עם תומכת הלידה מיטל אשכנזי

לתיאום פגישת היכרות ראשונית עם תומכת הלידה מיטל אשכנזי, כנסי לדף "צרי קשר" באתר ורשמי את הפרטים האישיים שלך בטופס הרישום. תומכת הלידה מיטל אשכנזי תחזור אליך בהקדם האפשרי לקביעת מועד ביום ובשעה המתאימים לך ביותר, על מנת שתוכלי לקבל את הליווי הטוב והמקצועי ביותר של תומכת לידה!

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page