top of page

הכנה ללידה טבעית

מתכננת ללדת בלידה טבעית? לידה טבעית היא השאיפה של לא מעט נשים בישראל. את ההכנה ללידה טבעית תוכלי לעשות יחד עם דולה מקצועית המתמחה בשיטת הלידה הרכה. שיטת הלידה הרכה נפוצה כיום בכל העולם וגם בישראל, והיא מיושמת על-ידי שיטת ההיפנוברית'ינג בליווי אישי של הדולה יחד איתך לאורך תקופת ההריון ובשלבי הלידה. דולה מוסמכת המטפלת בשיטת ההיפנוברית'ינג תסייע לך להגיע ללידה הטבעית מוכנה נפשית ופיזית בצורה הטובה ביותר. 

קורס הכנה ללידה עם דולה מוסמכת

אם אתם מעוניינת בקורס הכנה ללידה יחד עם בן או בת הזוג שלך או כאמא יחידנית, תוכלי להירשם לקורס מקצועי של דולה מוסמכת ולהצטרף לקבוצה של עד 3 אמהות לקראת הלידה. קורס ההכנה ליום הלידה נערך במפגשים חד שבועיים, במשך ארבעה שבועות רצופים בשעות הערב כאשר כל מפגש הוא 3 שעות סה"כ. יש לך אפשרות להגיע לבד או עם בן הזוג או כל מלווה שתרצי. 

הכנה ללידה טבעית

הכנה ללידה טבעית רגועה בשיטת הלידה הרכה

שיטת הלידה הרכה מכינה את גופך לחווית לידה טובה יותר כהכנה ללידה טבעית רגועה. הלידה הטבעית היא חוויה מעצימה ומעשירה שלא כל אישה חווה בחייה, ולכן כדאי להתכונן לחוויות הטובות והמאתגרות של הלידה הטבעית יחד עם ליווי מקצועי של דולה מוסמכת.  

הכנה ללידה קלה - איפה כדאי לעשות? 

אם את מעוניינת להירשם לקורס הכנה ללידה קלה או לקבל ליווי אישי צמוד ללידה קלה ורגועה יותר, מומלץ לך לפנות לדולה המוסמכת מיטל אשכנזי. הדולה מיטל אשכנזי מלווה נשים לקראת לידה טבעית באחת השיטות המיוחדות ביותר הקיימות היום - שיטת ההיפנוברית'ינג. בשיטה זו הדולה מיטל אשכנזי מכינה אותך מבחינה פיזית ונפשית לרגע המיוחל בו תגיעי לשלב הלידה של התינוק או התינוקת. הדולה מיטל אשכנזי היא תומכת לידה מוסמכת של המכללה למקצועות הלידה ובעלת ניסיון רב בליווי נשים מאיזורים רבים בארץ בהכנה ללידה טבעית.


הכנה ללידה טבעית של הדולה מיטל אשכנזי

הדולה מיטל אשכנזי מזמינה אותך למפגש היכרות ראשוני ללא התחייבות, על מנת להכיר אותך ולהבין ממך מה התחושות שלך לגבי הלידה המתקרבת. החוויה של הלידה היא החוויה שלך בלבד והיא אישית מאוד. לכן, הדולה מיטל אשכנזי תתאים את הליווי לקראת הלידה באופן מלא לצרכים האישיים שלך.   

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page