top of page

דולה מומלצת להריון

מחפשת דולה מומלצת להריון? בחיפוש אחר דולה (תומכת לידה) אשר תלווה אותך בשלבי ההריון, הלידה ולאחר הלידה, תגלי כי למעשה הדולה המתאימה ביותר בשבילך היא הדולה שאיתה תיהיה לך את הכימיה הטובה ביותר. הכימיה בין הדולה לאישה בהיריון היא הבסיס לתהליך מעצים ומחזק של התמיכה ללידה. כל אישה חווה את ההריון ואת הלידה בדרך שלה ובאמצעות ליווי מקצועי של תומכת לידה, האישה יכולה לעבור את החוויה הזו בצורה רגועה יותר.  

דולה מומלצת ללידה אחרי לידה קיסרית

נשים אשר הלידה האחרונה שלהן הייתה לידה קיסרית, יכולות למצוא את הליווי הנפשי והפיזי של הדולה כחיוני מאוד ללידה הבאה. החששות של אישה בהריון מלידה קיסרית נוספת ומתהליך החלמה מורכב ולעיתים גם קשה פיזית, הן הגיוניות בהחלט. בכדי שתיהיה לך מישהי שתוכל להיות שם בשבילך, על מנת להכיל את הקושי הנפשי הזה ואת החששות הללו, את יכולה לפנות לדולה מומלצת ללידה. 

דולה מומלצת להריון

דולה תומכת לידה עם ניסיון

מכיוון שהלידה של התינוק או התינוקת שלך היא הדבר הכי חשוב לך כרגע בחיים, חשוב שיהיה לך ליווי מדולה תומכת לידה עם ניסיון. בכדי להפקיד את התחושות והרגשות שלך בידיים מנוסות ומקצועיות, כדאי לפנות לדולה מוסמכת ובעלת ניסיון רב בליווי נשים לקראת לידה. כל דולה מביאה את הניסיון והתפיסה שלה מחווית הלידה האישית שלה וכמובן את הידע שלה בהכשרה שלה כתומכת לידה. 

איזו דולה מספקת שירות הכנה טבעית ללידה? 

אם החלטת לפנות לדולה להכנה טבעית ללידה, את מוזמנת לפנות כבר עכשיו לדולה מיטל אשכנזי! דולה מיטל אשכנזי היא תומכת לידה מוסמכת של המכללה למקצועות הלידה ונחשבת לאחת הדולות הטובות ביותר כיום המטפלת בשיטת ההיפנוברית'ינג המצליחה. בתהליך ההכנה ללידה של הדולה מיטל אשכנזי, היא משתמשת באלמנטים של הרפואה המשלימה כגון רפלקסולוגיה, שיאצו, הומאופתיה וטיפול בשמנים ארומתרפיים. 

דולה מומלצת להריון - הדולה מיטל אשכנזי

דולה מיטל אשכנזי היא דולה מומלצת להריון והיא תשמח ללוות אותך באופן אישי ומקצועי לאורך שלבי ההריון, הלידה ולאחר הלידה ולהיות איתך ברגעים הטובים והפחות טובים על מנת לחזק את גופך ואת הנפש שלך באחת התקופות המיוחדות והמדהימות ביותר בחיים של כל אישה ואישה.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page